زندگی روی ترن هوائی
2006/04/12
متد تبدیل یک جوجه سوسیالیست به یک فروند حزب اللهی دو آتیشه


اگر روزی روزگاری گذرتان به بخش فرهنگی سفارت فخیمه بریتانیا افتاد (همان جایی که باید به خاک میهن بازگردانده شود) به میز روبرو سمت راست دقیق نگاه کنید، آثار شکستگی و بند زدن عمله اکره دولت غیر سوسیالیست انگلیس به راحتی به چشم می خورد.
خب، ربطش به من؟
واضح و مبرهن است که من در راستای اهداف ضدامپریالیستی خود، با نقشه قبلی و استفاده از عوامل نفوذی و حمایت دول خارجی و خریدن نگهبانان سفارت و نیزاستفاده از تکنیک بسیار اصیل ایرانی فشار دادن از بالا اقدام به شکستن آن میزنمودم تا حداقل نقش کوچکی در خنک کردن دل جماعتی که برای گرفتن یک نمره مزخرف 4 ساعت سرپا ایستاده بودند داشته باشم و هم این که برای آخرت توشه ای اندوخته کنم که حداقل اگر در آن دنیا هم به کارمان نیاید در این دنیا پیش این دوستان حزب اللهی باعث کمی سرافرازی گردد.
اصلا از این به بعد در تمام تجمعات روبروی هر گونه مرکز انگلیسی شرکت می کنم، الان مطمئن شده ام که این برادران حزب اللهی بسیار عمق نگر تشریف دارند و ما خبر نداشتیم.
لطفا اگر از تاریخ تجمع بعدی برای باز پس گیری خاک قلهک خبر داشتید به من هم اطلاع دهید، با وحدت و همدلی برادران کمونیست و حزب اللهی عزیز(مانند اوائل انقلاب) خاک آن مرکز توطئه را به توبره خواهیم کشاند.
.
با همتون موافقم، مرگ بر انگلیس خائن
دارم متحول می شم...
دارم متحول ...
دارم...
.
.
نتیجه؟
همه نمرات IELTS رو شدم هفت و هفت ونیم به جز اون قسمت وراجی به زبان انگلیسی که شدم پنج
نتیجه تر؟
دوباره باید امتحان بدم، این نمره به دردم نمی خوره، خیالتون راحت شد؟
فحش:
بی پدرو مادرمادر قحبه ایرانی انگلیسی نما، (این فحش ها را یک نفس بخوانید) من که عین بلبل واست حرف زدم که...
.
.
عکس از آرش عاشوری نیا
تعداد بازديد ها :