زندگی روی ترن هوائی
2006/04/08
Confused!

حالا هی راه بیفت برو این ور اون ور واسه دیگران کامنت بذار
دستاتو از هم وا کن از پشت تلفن بهش بگو "انقده دوووووووووووست دارم"
بشین زندگی دوگانه ورونیکا رو چند باره ببین تا خودارضائی روحی روزانه ات تکمیل بشه
برو هند، برو سفر دور اروپا اصلا، بعد بیا واسه همه تعریف کن که همه چی چقد اونجاهای دنیا فرق می کنه
وقتی قراره کتاب بخری زیر شونصد صفحه نخر
به همه نویسنده ها فحش بده
بعضی کارگردانا رو بپرست
حالت هم از تلویزیون به هم بخوره
فقط تئاتر
موزیک هم فقط کلاسیک مینیمال
چیز دیگه گوش بدی کسر شانه
مست کن، دراگ بزن، روزی از لای لنگ چار تا از خودت بدتر در رو
بعد برو همه جا بشین بگو "من مریم عذرام"
"دست کم مسیح که هستم"
سوار ماشین شونصد میلیونی شو
بعد فقیر که می بینی گریه کن
سعی کن هیچ جمع خاله زنک بازی رو از دست ندی ولی،
هر شب هم برو پارتی
هر غلطی دوست داری بکن اصلا
زندگی کن
فقط اینو یادت باشه
وقتی شبا می خوای بخوابی
اونجایی که خود خود خودتی
اونجایی که حس می کنی هیچ کس قد یه سر سوزن دوستت نداره
اونجایی که زندگیت حال خودت رو هم به هم می زنه
اونجایی که واقعا واقعا واقعا واقعا تنها میشی
به من یکی زنگ نزن
چون بر نمی دارم
چون روحم خسته اس
چون روحم خیلی خیلی خسته اس...
تعداد بازديد ها :