زندگی روی ترن هوائی
2006/08/01

مارگارت بکت، وزیر امور خارجه بریتانیا گفت کشتار غيرنظاميان، نفرت انگيز است و افزود که دولتش مکررا از اسرائيل خواسته است در اقدامات نظامی خود، تناسب و توازن را رعايت کند.

معنی: مجازبه کشتن بیست غیرنظامی در روز هستی نه بیشترعزیزم، همیشه هم یادت باشه، یک جنتلمن واقعی غذاش رو با قاشق و چنگال می خوره و هیچ وقت هم غیر متوازن رفتار نمی کنه!

خاویر سولانا مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: "من با نخست وزیر لبنان صحبت کرده و از کشته شدن مردم بی گناه غیر نظامی در قانا ابراز تاسف عمیق کردم. هیچ چیز نمی تواند این کشتار را توجیه کند. من به او گفتم که اتحادیه اروپا برای دست یابی به یک صلح پایدار سرگرم فعالیت است."

معنی: صبرکن آقای سینیوره، دولتمردان اروپایی را که می شناسی، باید تعداد کشته ها بیشتر باشد تا اصلا موضوعی برای بحث ایجاد شود، هنوز کو تا هزار تا کشته!

یان الیاسون، وزیر خارجه سوئد گفت اکنون وقت آن رسیده که به این دیوانگی پایان داده شود. شورای امنیت سازمان ملل متحد باید مسئولیت خود را بپذیرد و بلافاصله قطعنامه ای برای پایان دادن به خشونت ها صادر کند.

معنی: ما مالیات می دهیم، پس هستیم!

پاپ بنديکت شانزدهم خواستار آتش بس شد و از همه طرف های درگير خواست سلاح هايشان را زمين بگذارند.

معنی: یک طرف مسلمونه ، یک طرف یهود، اگر مسیحی بودند حتما حرف هامو جدی می گرفتند! تازه، ز هر طرف که کشته شود به سود «اسلام» است!

حسنی مبارک رئیس جمهور مصر اظهار داشت که کشورش بمباران غیرمسئولانه دهکده قانا را که به کشته شدن مردم بیگناه، بخصوص زنان و کودکان منجر شده محکوم می کند.

تکلمه: احسنت! (با تشدید مکرر روی ح و س و ن!)

عمرو موسی دبیر کل جامعه عرب گفت حمله نیروهای اسرائیلی به غیرنظامیان و تسهیلات زیر بنایی لبنان نشانه دیگری است از نیات تجاوزکارانه اسرائیل.

معنی: این پازل لعنتی چقدر سخته، حالا باز خوبه این وسط این تیکه پیدا شد، فکر کنم دم شیطون باشه!

بشار اسد، رئیس جمهور سوریه گفت که تجاوز جنایتکارانه اسرائیل یک جنایت پلید است و نقض فاحش تمام قوانین بین المللی محسوب می شود.

معنی: اسرائیل بی پدر مادر #@$%&^**%#*@!&%^&$^%$!

معنی دوم: آقا جان، فحش باد هواست ها، یک وقت به ما حمله نکنی!

محمد رضا آصفی سخنگوی وزارت خارجه ایران گفته است: "بمباران قانا نتیجه سفر رایس (کاندولیزا رایس وزیر خارجه آمریکا) به منطقه است. برخی از مقامات آمریکایی باید بخاطر جنایات در لبنان محاکمه شوند."

معنی: کار کار انگلیساست، تا قبر آ آ آ آ، من خودم با همین چشمام دیدم «کاندی جون» دستور حمله به قانا رو صادر کرد!

اسرائیل با توقف حملات هوایی به جنوب لبنان برای 48 ساعت موافقت کرد. هدف این آتش بس انجام تحقیقات درباره حمله هوایی مرگبار اسرائیل به روستای قانا در لبنان اعلام شده است. آدام ارلی سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا، در یک کنفرانس خبری در بیت المقدس از این تصمیم اسرائیل خبر داد.

نظر: آقای محترم، شما سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکایی یا سخنگوی ارتش اسرائیل!

محمود عباس رییس تشکیلات خود گردان فلسطینی گفته است که با اظهارات فواد سینوره نخست و زیر لبنان هم نوا است و تا زمانی که یک آتش بس فوری در جنوب لبنان و نیز باریکه غزه به اجرا در نیاید تن به هیچ نوع مذاکره ای نخواهد داد.

معنی: آقا اجازه؟ به منم توجه کنید بابا، لطفا وقتی از لبنان حرف می زنید یادتون باشه که توی همین یک ماه اخیر صد و هفتاد نفر هم توی غزه کشته شدن که بیشترشون هم نوجوان و کودک و زن بودن!

وزیر امور خارجه چین:

معنی: اصولا وزیر امور خارجه چین چیزی نگفته که بخوایم معنیش هم بکنیم، راستی کسی دقت کرده که چینی ها خفقان گرفتن و یک کلمه هم حرف نمی زنن؟

امیر صباح احمد الصباح صبح امروز از پارلمان این کشور خواست تا برای کمک به مردم جنوب لبنان هرچه زود تر یک کمک 300 میلیون دلاری را تصویب کند.

معنی: ما پول داریم، مرگ را هم می خریم آقایان!

.

به درخشش خونی که از سرانگشتانتان می چکد قسم

به جای حرف زدن

از کشتار دست بردارید،

جلوی کشتار را بگیرید،

سیاست مداران کثیف محترم.

.

دو جمجمه با يک گلوله ، شعری ازغادة السّمان

تعداد بازديد ها :