زندگی روی ترن هوائی
2006/09/17
28

یک پازل، 654 تکه، بدون تصویر، بدون طرح.

وقتی ساخته شد، فقط یک صفحه خالی درست می شه،

فقط یک صفحه خالی.

.

این پازل «هستی» خودش رو نفی می کنه

می سازی که به «هیچ» برسی،

به یک صفحه خالی.

و من دارم «هیچ» می سازم!

.

می دونی که

ساختن «هیچ» سخت ترین کار دنیاست!

.

وقتی به این فکر می کنم که من دارم این پازل نهیلیستی رو درست می کنم،

وقتی هنوز عاشق چرخ زدن توی فروشگاه لگوی اسکانم،

وقتی هنوز التماس می کنم که اون رفیقم بازی مورد علاقه ام را بهم بده،

وقتی هنوز بعد از سه سال صبح زود سرکار رفتن عادتم نشده،

وقتی هنوز از شنیدن خبر ازدواج رفقام شوکه می شم،

وقتی هنوز انقدر بچه ام،

مهم نیست که این تقویم محترم بهم خبر بده که یک سال دیگه بزرگ تر شدی

من هنوز وقت برای پازل درست کردن دارم،

هنوز «بزرگسال» نشدم،

هر قدر هم که «بزرگ سال» شده باشم...

.

28

.

.

.

عدد غریبیه!

تعداد بازديد ها :