زندگی روی ترن هوائی
2006/10/16
آقا مراد، قتل غیر عمد و باقی قضایا


سلام، ببخشید وقتتون رو می گیرم، اما یک چیزی هست که من نمی فهمم، گفتم شاید شما بفهمید به منم بگید.

قضیه از این قراره که از طریق خورشید رسیدم به این لینک.
حالا که این که این شمامه خانم چکار کرده و مراد کی بوده و کی با کی خوابیده و کی کدوم یکی رو کشته بماند، همش توی این نوشته هه هست، خودتون بخونید.
اما چیزی که من اصلا نمی فهمم اینه که این جا این آقای وکیل می گه که« سه ماه بعد در تاريخ دوم خرداد ماه سال 85 جلسه دادگاه با حضور وکيل تسخيري تشکيل مي شود و متهم باز هم به قصد نجات جان شوهر و برادرش به ارتباط نامشروع اقرار مي کند و دادگاه او را به اتهام زناي محصنه به سنگسار و شوهر و برادرش را به اتهام قتل غيرعمد به شش سال حبس محکوم مي کند.»
بعدش خوب بالاتر گفته که «در روز حادثه برادر و شوهر وي آن دو را در خانه محاصره مي کنند و وقتي مراد قصد فرار از سوي پشت بام را داشته با 20 الي 25 ضربه چاقو وي را از پاي در مي آورند...»
خوب حالا سوال من اینه:
یعنی حالا ما بگیریم یک ضربه غیر عمدی باشه، یعنی مراد مرحوم که داشته فرار می کرده یهویی افتاده باشه روی شوهر و برادر و اونا هم که خب داشتن می رفتن تو خونه که خیار پوست بکنن و چاقو دستشون بوده، این چاقوهه می ره تو شیکم آقا مراد، تکلیف اون 19 الی 24 ضربه دیگه چی می شه؟


یعنی آقا مراد هی می رفته اون بالا و خودش رو پرت می کرده روی اینا که اون چاقوهه هی بره تو شیکمش؟

یا این که اینا هی می خواستن آقا مراد رو از روی خودشون بلند کنن ولی چون چاقو دستشون بوده که برن خیار پوست بکنن و اون چاقو هی می رفته تو شیکم آقا مراد، آقا مراد هم به صورت غیر عمدی مرده؟

یا این که این آقای شوهر و آقای برادر اصلا از قصد 20 تا ضربه زدن به آقا مراد اما چون داریم که : «الاعمال بالنیات» و این دو تا هم قصدشون کشتن آقا مراد نبوده و آقای قاضی هم اینو فهمیده این قتل غیر عمده؟

یا شاید هم این آقا مراد آدم چغری بوده و اینا فکر نمی کردن که با بیست تا ضربه چاقو بمیره، اما چون مرده و اینا فکر نمی کردن که بمیره پس قتل هم غیر عمده؟

یا شایدم چون شمامه خانم گفته که با آقا مراد خوابیده و اینا و شوهر و برادر هم اصولا حق دارند که هم فاسق رو بکشن و هم فاسقه رو پس اگه قتلی انجام بشه غیر عمده؟

.

ها؟ لااقل قتل شبه عمد، قتل موجه یا یک همچین چیزی بگین لامصبا، قتل عمدتون چه شکلیه پس؟

.

پی نوشت:

تاریخ اون دادگاهه چرا دوم خرداده؟ هر چی بی منطقیه زیر سر این دوم خرداده!

تعداد بازديد ها :