زندگی روی ترن هوائی
2006/10/04
Loose Change,2nd Edition

Loose Change ویدئوی مستندی است از آن چه که به زعم کارگردان آن،واقعا در یازده سپتامبر 2001 اتفاق افتاد. این ویدئو آشکارا سران و دولتمردان آمریکا را به پنهان کاری در مورد حوادث یازده سپتامبر متهم می کند.

دلایلی که کارگردان ویدئو برای بیننده هایش رو می کند تقریبا غیر قابل انکار است.

در مورد هواپیمایی که ادعا می شد به پنتاگون برخورد کرده است، کارگردان با مقایسه خسارت وارده به پنتاگون و خسارتی که باید از برخورد یک فروند بوئینگ 757 به وجود می آمد و همچنین از بررسی باقیمانده لاشه هواپیما و اظهارات شاهدان عینی به این نتیجه می رسد که هواپیمای مورد بحث الزاما می بایست هواپیمای جنگی بوده باشد که به پنتاگون شلیک کرده است و دست آخر هم خود را به دیوار بیرونی پنتاگون کوبیده است. برخورد موشک های کروز غیر قابل انکارند!

در مورد ساختمان های تجارت جهانی کارگردان اثبات می کند که به دلایل علمی و بنا به تجربه این ساختمان ها نبایستی بعد از نزدیک به یک ساعت سوختن در طبقات فوقانی فرو می ریختند. طی گفته شاهدان عینی و نوارهای ضبط شده و تصاویری که به دقت بررسی شده اند و نیز گزارش مراکز ژئوفیزیک، این ساختمان ها به دلیل بمب گذاری داخلی فرو ریختند. مسئله کارگردان این جاست که این مواد منفجره (که فقط برای تخریب ساختمان ها به کار می روند) چگونه به ساختمان ها وارد شده اند. ماومران آتش نشانی نجات یافته همگی صدای انفجار های پیاپی را شنیده اند و به سرعت ساختمان را تخلیه کرده اند!

در مورد هواپیمای چهارم که به قولی در پنسیلوانیا سقوط کرده است، هیچ لاشه ای از هواپیمای به آن بزرگی یافت نشده است و فقط عکس های یک سوراخ بزرگ در وسط جنگل به نمایش در آمده است، شاهدان عینی در روز حادثه به جز یک چاله و تعدادی درخت شکسته چیزی ندیده بودند و هرگز هیچ اثری از هواپیما یا جنازه ها یافته نشده است!

کارگردان با استفاده از برنامه پروازی آن روز و اطلاعاتی که از برج مراقبت به دست آورده است ثابت می کند که هواپیماهای مورد استفاده برای حملات تروریستی هواپیماهای مورد ادعای دولت آمریکا نیستند و جایی تعویض شده اند.

در مورد تماس های تلفنی که از داخل هواپیما توسط موبایل انجام گرفته است کارگردان با بررسی محتوای تماس ها ثابت می کند که این تماس ها اولا تقلبی اند و ثانیا امکان تماس تلفنی با موبایل در آن ارتفاع فقط 1 به 32000 است!

با کنجکاوی کارگردان، ادعای FBI در مورد سالم پیدا کردن پاسپورت یکی ازعاملین حملات در نزدیکی محل برج های تجارت جهانی!!! (در حالی که جعبه های سیاه پیدا شده از هواپیما ها غیر قابل بازیابی اعلام شدند!) و نیز اعلام اسامی نوزده تروریست عضو القاعده (که کارگردان ثابت می کند حداقل 9 تای آن ها تا امسال زنده اند!!!) و فیلم اسامه بن لادن که به حملات یازده سپتامبر اعتراف می کند (در حالی که حلقه طلا در دست دارد و با دست راست می نویسد (بن لادن چپ دست است) و اصلا شبیه بن لادن نیست!) هم کاملا مخدوش است.

اصرار دولت آمریکا برای منتشر نکردن نوار مکالمه پلیس و آتش نشانان و تهدید بسیاری از شاهدان عینی برای سکوت در این مورد نشان از پنهان کاری وسیع دولت آمریکا دارد.

.

از همان روز 11 سپتامبر تا امروز به این قضیه مشکوک بودم، امروز با دیدن دلایل مستند و غیر قابل انکار این فیلم به پنهان کاری دولت آمریکا بیشتر مطمئن شدم. لا اقل از این مطمئنم که نئوکان های کاخ سفید از حوادث 11 سپتامبر به شدت سود بردند و سعی در پنهان کاری در مورد آن حملات را دارند و این بنا به دلایلی است که گمانم هرگز روشن نخواهد شد.

این پرونده هم مثل بسیاری از پرونده های تاثیر گذار آمریکایی (مثل ترور کندی) فقط با سوال همراه است اما جوابی در کار نخواهد بود!

.

از این جماعت جمهوریخواه آمریکایی بیزارم، صد رحمت به محافظه کار های خودمان!!

.

مرتبط:

http://geocities.com/killtown

http://www.letsroll911.com

http://www.911proof.com

http://www.911blogger.com


تعداد بازديد ها :