زندگی روی ترن هوائی
2007/01/03
تو رو خدا ارباب...

تو رو خدا ارباب، می شه من از اینترنت استفاده کنم؟

تو رو خدا ارباب، می شه دهنمو باز کنم و چشامو ببندم؟

تو رو خدا ارباب، می شه برم بخوابم زیر شیلنگ اینترنت؟

تو رو خدا ارباب، می شه برم تو دنیای مجازی و غلت بزنم؟

تو رو خدا ارباب، می شه برم سایت های پورنو؟

تو رو خدا ارباب، می شه وبلاگ سیبیل رو بدون فیلتر شکن ببینم؟

تو رو خدا ارباب، می شه ازتون تشکر کنم به خاطر اینترنت مجانی که به ما می دین؟

تو رو خدا ارباب، می شه لا اقل به خاطر سرعتش ازتون تشکر کنم؟

تو رو خدا ارباب، می شه ازتون تقدیر کنم که همه سایت های منحرف رو بستین؟

تو رو خدا ارباب، می شه بیام خودمو لو بدم و به همه گناهام اعتراف کنم؟

تو رو خدا ارباب، می شه آدرس خونمونو بهت بدم؟

تو رو خدا ارباب، می شه آدرس ایمیلمو داشته باشی و هی برام ایمیل بفرستی؟

تو رو خدا ارباب، می شه دستور بدی اینترنت رو ببندن؟

تو رو خدا ارباب، می شه برم منحرف بشم؟

.

تو رو خدا ارباب، بیام زانو بزنم جلوت؟

تو رو خدا ارباب، اجازه می دی ازت تشکر کنم که اجازه می دی برم توی اینترنت؟

تو رو خدا ارباب، بیام فولدر Favorites ت رو کپی کنم توی Browser خودم؟

تو رو خدا ارباب، می خوای هر روز برم توی سایت تبیان و ده بار روی هر لینکش کلیک کنم؟

تو رو خدا ارباب، دوست داری هر کی بهم ایمیل زد یه نسخه اش رو واست فوروارد کنم؟

تو رو خدا ارباب، می خوای تمام آرشیو مسنجرم رو واست بفرستم؟

تو رو خدا ارباب، می ذاری به خاطر تمام آزادی که بهم دادی بیام لپت رو ماچ کنم؟

تو رو خدا ارباب، می خوای انگشتر عقیق بندازم تو انگشت کوچیکم؟

تو رو خدا ارباب، می خوای با وضو برم توی اینترنت؟

تو رو خدا ارباب، می خوای کلاس آموزش وبلاگ نویسی بذارم برای همه طلبه های حوزه علمیه؟

تو رو خدا ارباب، اجازه می دی دست بزنم به کیبرد؟

تو رو خدا ارباب، دوست داری هر کی حرف بد زد بهت گزارش بدم؟

تو رو خدا ارباب، می ذاری سرمو بذارم روی شونه هات و های های گریه کنم؟

تو رو خدا ارباب، دوست داری Username و Password م رو بهت بدم مال خود خودت باشه؟

.

تو رو خدا ارباب، اجازه می دی ساماندهی بشم؟

تو رو خدا ارباب، می ذاری من از این سر گردونی نجات پیدا کنم؟

تو رو خدا ارباب، می خوای دات کام بشم برات؟

تو رو خدا ارباب، دوست داری برم تو میهن بلاگ اصلا؟

تو رو خدا ارباب، دوست داری برم همه ویکی پدیا رو پاک کنم؟

تو رو خدا ارباب، می خوای یادت بدم چجوری یاهو مسنجر هک کنی؟

تو رو خدا ارباب، می شه تو اربابم بشی اصلا؟

تو رو خدا ارباب، می شه منو با شلاق بزنی هر روز؟

تو رو خدا ارباب، اجازه می دی بیام کف خونتون رو با زبونم لیس بزنم؟

تو رو خدا ارباب، می شه دست نوازش بکشی به سرم؟

تو رو خدا ارباب، می شه نذاری منحرف بشم؟

تو رو خدا ارباب، می خوای دیگه خورشید رو نخونم؟

تو رو خدا ارباب، می خوای برم با تیر بزنم تو زانوی بلاگرا؟

تو رو خدا ارباب، ازت خواهش کنم می ذاری پاهاتو ببوسم؟

.

تو رو خدا ارباب، می شه یه کاری کنی من دیگه فکر نکنم؟

تو رو خدا ارباب، اجازه می دی دست تو دماغم بکنم تا آرنج؟

تو رو خدا ارباب، دوست داری واست نظر قربونی بخرم بذاری زیر بالشت؟

تو رو خدا ارباب، می خوای هر روز کیهان رو از حفظ بیام واست بخونم؟

تو رو خدا ارباب، دوست داری همه کتابام رو آتیش بزنم شب چهارشنبه سوری؟

تو رو خدا ارباب، می خوای سی دی هام رو بشکونم دونه دونه؟

تو رو خدا ارباب، می شه بهم بگی من تو زندگیم چی کار کنم؟

تو رو خدا ارباب، می شه منو با خودت ببری بهشت با هم دیگه آبمیوه بخوریم؟

تو رو خدا ارباب، دوست داری همه سخنرانی هات رو بیام بشینم ردیف اول؟

تو رو خدا ارباب، می شه باهام مهرورزی کنی؟

تو رو خدا ارباب، می شه بازم بهت رای بدم؟

تو رو خدا ارباب، میشه اجازه بدی من وبلاگ بنویسم؟

تو رو خدا ارباب، اجازه می دی هر چی خواستم تو وبلاگم بنویسم؟

تو رو خدا ارباب، می شه وبلاگ منو فیلتر نکنی هیچ وقت؟

.

پ.ن:

این یه ربطی به آلن گینزبرگ داره دیگه!

.

مرتبط:

ساماندهی یعنی چه؟

عدوی تو نیستم، انکار توام

خر تو خر ایرانی

اجازه هست ریش بزی بذارم؟

سایتم را در هیچ جا ثبت نخواهم کرد

ساماندهی یک بمب گوگلی دیگر

افشای 17 خطای امنیتی

ثبت وبلاگ و مشکلات بعدی

تعداد بازديد ها :